Červen 2014

Nižbor - pozvánka

18. června 2014 v 19:45 | SHŠ Artego - Michalinda |  Pozvánky

Tento víkend strávíme na Nižboru u Berouna - festival otevřené historie a večer se můžete těšit na naši ohňovou show!

Muzejní noc - zámek Vimperk

22.8. Husinec

Netolický jarmark

3. června 2014 v 14:50 | SHŠ Artego - Michalinda |  Kde jste nás mohli vidět
Nedaleko do Vimperka se konal v sobotu 24. května Netolický jarmark. V ranních hodinách jsme celý den zahájili malým průvodem po náměstí společně se šermíři z Prachatic. Na půl devátou jsme měli přichystané nové šermířské vystoupení, které sklidilo úpěch. Odpoledne jsme se přenesli na Zlatou stezku a sehráli loupežné přepadení, kde diváky opět překvapila naše krvavá scéna na závěr.
Ve večerních hodinách měla premiéru naše ohňová show, která sklidila úspěch, za což jsme opravdu rádi. V nejbližší době ji budete moci zhlédnout na bitvě na Nižboru u Berouna 21.5.

Okořské slavnosti 17.5.

3. června 2014 v 14:09 | SHŠ Artego - Michalinda |  Kde jste nás mohli vidět
O třetím květnovém víkendu jsme vyrazili na středověký den na Okoři. Počasí nám bohužel příliš nepřálo. Někteří odvážlivci vyrazili směr Praha již v pátek večer a druhá část dorazila v sobotu dopoledne. Celou noc přšelo a až k ránu se obloha trochu umoudřila, bohužel né na dlouho. V odpoledních hodinách se opět zatáhlo a spustil se silný déšť. I přes špatné počasí se na hradě objevilo dost návštěvníků a šermíři se snažili program vyplnit. Na naši ohňovou show bohužel nedošlo.

Těšíme se ale na další spolupráci s Ravenama a to na bitvě na Nižboru!

FB

Další fotky

Evropa vypráví příběhy - 100 let na česko-německé hranici

3. června 2014 v 13:33 | SHŠ Artego - Michalinda |  Kde jste nás mohli vidět
10. května se na česko-německé hranici odehrály krátké a přesto velice významné příběhy z minulosti. Zúčastnili jsme se projektu Evropa vypráví příběhy společně s divadelním souborem Bouček a dramatickým souborem Damián při ZUŠ Vimperk. Vše se odehrávalo na hranicích mezi Českou republikou a Německem. Cesta lesem obsahovala několik zastávek. a hned na první jste mohli slyšet píseň Ach synku, synku a vidět "tatíčka" Masaryka. Emotivně působil odsun Němců, který nastal po válce. Svůj projev pronesl také Gustav Husák a na závěr jsem se sešli s aktuální reportáží z "Václavského náměstí" s demonstrací - HAVEL NA HRAD!
Bouřlivý projev Šimona Pánka, zvonění klíčů a hesla jako "Na hrad chceme Vaška, né žádného šaška! Národe zavel, ať je to Havel!", ukončila několikakilometrovou procházku lesem.